Opinie o Nas
Co daje Omega 3? 7 zalet jej stosowania.

Co daje Omega 3? 7 zalet jej stosowania.

Kwasy tłuszczowe omega-3 są niezwykle ważne. Mają wiele potężnych korzyści zdrowotnych dla naszego organizmu oraz zdrowia mózgu. W rzeczywistości kwasy tłuszczowe omega 3 są najbardziej przebadane pod względem ich właściwości od pozostałych substancji dlatego wykażemy kilka korzyści zdrowotnych dla stosowania omega 3.

1. Pomagają w walce z depresją i lękiem.

Depresja jest jednym z najczęstszych zaburzeń psychicznych na świecie. Objawy depresji obejmują smutek i ogólną utratę zainteresowania życiem. Lęk, to również powszechne zaburzenie, charakteryzuje się ciągłym zmartwieniem i nerwowością . Co ciekawe, badania wskazują, że osoby regularnie spożywające kwasy omega-3 są mniej narażone na depresję. Istnieją trzy rodzaje kwasów tłuszczowych omega-3: ALA, EPA i DHA. Z tych trzech to właśnie kwas EPA ma największe właściwości w walce z depresją i lękiem.

2. Prawidłowy wzrok.

DHA (rodzaj kwasów tłuszczowych omega 3) jest głównym składnikiem strukturalnym siatkówki oka. Gdy w organizmie masz zbyt małe ilości DHA mogą pojawić się problemy ze wzrokiem. Co ciekawe, uzyskanie wystarczającej ilości kwasów omega-3 wiąże się ze zmniejszonym ryzykiem zwyrodnienia plamki żółtej, jednej z wiodących na świecie przyczyn trwałego uszkodzenia oczu i ślepoty.

3. Prawidłowy rozwój mózgu.

Kwasy omega-3 mają kluczowe znaczenie dla wzrostu i rozwoju mózgu niemowląt. DHA stanowi 40% wielonienasyconych kwasów tłuszczowych w mózgu i 60% w siatkówce oka. Dlatego nie jest zaskoczeniem, że niemowlęta karmione mieszanką wzbogaconą w DHA mają lepszy wzrok. Dostarczenie wystarczającej ilości kwasów omega-3 podczas ciąży wiąże się z licznymi korzyściami dla dziecka, w tym wyższa inteligencja, lepsza komunikacja i umiejętności społeczne, zmniejszone ryzyko opóźnienia rozwojowego, zmniejszone ryzyko ADHD, autyzmu i porażenia mózgowego.

4. Zdrowe serce.

Ataki serca i udary są najczęstszymi przyczynami śmierci na świecie. Kilkadziesiąt lat temu naukowcy zaobserwowali, że osoby, które spożywają więcej ryb mają bardzo niski wskaźnik tych chorób. Później powiązano to z konsumpcją kwasów omega-3.  Od tamtej pory kwasy tłuszczowe omega 3 mają wiele pozytywnych korzyści dla naszego serce m.in: zmniejszają poziom ciśnienia krwi, zmniejszają poziom złego cholesterolu, zmniejsza krzepliwość krwi i wiele innych korzyści zdrowotnych.

5. Zwalcza stany zapalne.

Zapalenie jest naturalną reakcją na infekcje. Dlatego kwasy tłuszczowe omega 3 są niezbędne dla twojego zdrowia. Badania przeprowadzone na grupie pacjentów z reumatoidalnym zapaleniem stawów wykazały, że stosowanie kwasów omega-3 wpływa korzystnie na zmniejszenie bólu, poprawę sprawności fizycznej, czas trwania sztywności porannej i zmniejszenie obrzęku.

6. Lepsza skóra.

DHA jest strukturalnym składnikiem twojej skóry. Odpowiada za zdrowie błon komórkowych, które stanowią dużą część skóry. Zdrowa błona komórkowa zapewnia miękką, wilgotną, elastyczną i pozbawioną zmarszczek skórę a więc spożywanie kwasów tłuszczowych omega 3 poprawia ogólny stan naszej skóry. EPA również posiada wiele korzyści w tym: spowalnia procesy starzenia się, lepiej nawilża skórę, zmniejsza pojawienie się trądziku.

7. Lepsza odporność organizmu.

Omega 3 wspierają układ immunologiczny (układ odpornościowy) i pomagają w walce z infekcjami, niwelują stany zapalne. Szczególnie polecane są w tym kontekście dzieciom, których organizm nad nabywaniem odporności intensywnie pracuje.

PODSUMOWANIE

Jak widzisz kwasy tłuszczowe omega-3 są niezbędne dla optymalnego zdrowia. Największą ilość omega 3 posiadają ryby. Jeśli jednak nie spożywasz ich z byt dużo możesz sięgnąć po suplementy zawierające duże ilości kwasów omega 3. Aby odczuć poprawę zdrowia, należy przyjmować 250 mg omega-3 dziennie.

Napisany w dniu: 2019-10-08 Suplementacja 0 66

Zostaw KomentarzLeave a Reply

Musisz być zalogowany ,aby zostawić komentarz.
Poprzedni
Następny

No products

To be determined Dostawa
0,00 zł Razem

Realizuj zamówienie